2017. április 2., vasárnap

Kifinomult elegancia, ami örökké tart

Van egy új szerelmem…na nem olyan fajta mint a férjem, meg a gyerekeim J de azért most nagyon belehabarodtam.
Alapvetően régóta vonzódom a vintage hangulatú tárgyakhoz, a pasztell színekhez, a romantikus dolgokhoz, bár sokszor a minimál design iránt érzett szeretetem ezeket felülírja de a köztük lévő „harc” bennem állandó. Egyszer az egyik kerül ki győztesen e békés csatából, máskor pedig a másik emelkedik a felszínre. 

Mivel egy ideje már az otthoni környezetemben inkább a modern minimalista stílus került előtérbe, egyre jobban ki vagyok éhezve a szecessziós és provence-i szépségekre is. Szerencsére a munkámnak – de elsősorban Nektek – köszönhetően sokféle stílusban ragadhatok ecsetet
J és nézelődhetek a nagyvilágban inspirációs célzattal. Valahogy így bukkantam rá egy csodálatos selyemvirág fotóra is a neten valahol még tavaly. Persze akkor még nem tudtam, hogy mindaz amit látok, nem friss vágott virág, hanem egy örökké tartó csoda. Azóta kutatom az első osztályú, valóban minőségi és megszólalásig élethű selyemvirágokat.

Első pillantásra beleszerettem azokba a kompozíciókba, amit ezekből a virágokból lehet alkotni. Úgy gondoltam, hogy erre én is képes vagyok, így nagyon gyorsan el is készült az első saját virág-boxom :) A végeredmény mindig meseszép, de ez nem az én érdemem, hanem a virágoké. Ugyanis ember legyen a talpán, aki elsőre megmondja, hogy ezek nem élő, friss virágok. Minden virágfej kidolgozott, dús, változatos, részletgazdag és tapintásig élethű.
Selyemvirág flower-box, vagyis  örök virágdoboz DEKOR by bridge módra

Ha valaki szereti a finom eleganciát, a bájos pasztell színeket, az üde virágszirmok romantikus látványát, akkor nem hiányozhat az otthonából egy ilyen soha el nem hervadó virágcsoda.
Minden flower-box kérhető névre szóló, egyedi, dekorációs kísérő táblával is, amivel tökéletesen személyre szabható ajándékcsomag lesz belőle. Ezekre a táblákra, bármilyen általad megadott szöveg, üzenet vagy név kerül felfestésre (természetesen kézzel) a virágokhoz leginkább passzoló stílusban.
Flower-box, kézzel festett táblával

Jelenleg 3-4 darab dobozhoz elegendő virágom és alapanyagom van, de úgy gondolom, hogy Titeket is rabul fog ejteni e szép dekoráció bája, úgyhogy minél nagyobb érdeklődés lesz belőle, annál gyorsabban fogom beszerezni az újabb virágkölteményeket. Mint, ahogy a tábláimból, ezekből sem fogok tudni két egyformát készíteni. Sőt, állandó célomnak tartom a megújulást, a kísérletező újításokat, így az előre elkészített virágcsodákat egyenként fogom feltenni az oldalaimra, hogy új gazdára leljenek J

Köszönöm, hogy az alkotásaimmal születő boldogságomat megoszthatom Veled is.


Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg másokkal is és kövess a Facebookon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése