2013. november 3., vasárnap

Meseszoba Nórinak - vagyis a megvalósult álom

Nagyon boldog vagyok! Valóban egy álom vált valóra a mai nap. Most megtudhatod miért is írom ezt.

Kb. 2-3 hete kezdtem el kislányom leendő 'nagylányos' szobáját átalakítani. A tegnapi napig egy picike szobában (mi csak úgy hívtuk babaszobában) aludt. A mindössze 6 négyzetméteren éppen hogy csak elfért a babaágy, a pelenkázós komód és a ruhásszekrénye.
Mivel már "nagy" lánynak számít, a komoly 19 hónapjával :) éppen ideje volt, hogy átköltözhessen egy kicsit nagyobb, kényelmesebb szobába, hátrahagyva a csecsemőkorszakot idéző rácsos ágyat is.
És ha már költözés és új bútorok, akkor elengedhetetlen volt a festés is.
A festés első fázisai

Persze a dolognak sokkal komolyabb lelki háttere is van számomra:
Nekem nem volt gyerekszobám. Talán éppen ezért is vált ennyire fontossá, hogy a csöppségek piciny birodalmát minél szerethetőbbé tegyem.
Bár ha az embernek nincs vagy nem volt külön elhatárolt helyisége akkor is fontos, hogy legalább egy kis sarka egy kis kuckója vagy valamilyen aprócska kialakított része legyen a lakásban ahol csak önmaga lehet. Nálunk ezt egy kis galériával oldották meg a szüleim. Ezzel nekem is megvolt a kis sajátos birodalmam. De mivel nem volt nagy és a lehetőségek akkoriban igencsak korlátozottak voltak, maradt az álmodozás egy csodás, színes szobáról ami csak az enyém. Már nagyon fiatalon eldöntöttem, hogyha gyerekem lesz akkor neki megvalósítom a képzeletemben megjelent MESÉS szobát.
készülőben...

Ez a gondolat akkor vált már egészen biztossá, amikor jó pár évvel ezelőtt elkezdtem gyerekszobákban festeni.







De csak most jött el az idő, hogy ezt valóban létrehozzam, hogy beteljesüljön az én egyik álmom és ezzel remélem újabb csodás álmokat adva az én egyetlen szépségemnek, drága kincsemnek Nórinak.
Meseszoba több nézetből
A következő bejegyzéseimből kiderülnek a szoba lakberendezési sajátosságai és azok kialakítási módszerei. Érdemes lesz visszanézni :)

Ha tetszett a bejegyzés, kövess a Facebookon és oszd meg másokkal is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése