2013. április 10., szerda

Vászonkép

Az alábbi alkotásom némiképp kakukktojásnak mondható a faldekorációk között, de pont ezért szeretném megmutatni, hogy sokszor adódik úgy, hogy nem falra hanem, vászonra vagyok "kénytelen" festeni.
Vegyük például a saját helyzetemet:
2012.03.22-én megszületett, gyönyörűséges kislányunk Nóri.
Ezidőtájt kezdtem pakolgatni dobozokba a holmijainkat, ugyanis tudtuk, hogy pár hónap múlva költözünk.
Már évek óta elhatároztam, hogyha gyerekem születik, neki lesz a világon a legszebb MESE-fala, ugynakkor tisztában voltam vele, hogy 1-2 hónapos gyerek mellet biztos nem fogok elkezdeni falat festeni, így hát a terhességem utolsó ráérős heteimben elővettem egy festővásznat és megfestettem Nócim leendő szobájának díszét.
Micimackó és barátai vászonra festve Nórinak

Vagy például, amikor ajándékba szerettem volna egy szintén Micimackós képet festeni, férjem nővérének a kisfiának Szabinak.  Ekkor is jól jött a vásznas megoldás. Ráadásul később ők is elköltöztek, így nem kellett otthagyniuk a babaszoba dekorációt :)

Ajándékba mesés vászonkép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése