2013. április 10., szerda

Lépcső-dekor

Lassan 1 éve lesz, hogy az imádott új lakásunkba költöztünk. Mindennel csak apránként haladtunk/haladunk a számunkra megálmodott végeredmény felé, legalábbis ami a berendezést illeti.
Kb. 2 hónapja jutottam el odáig, hogy az unalmasan üres lépcsőfeljáróba kreáljak valami díszes felületet.
Alapvetően imádom a szecessziós, ornamentikus mintákat, a virág motívumokat így csak ebben gondolkodtam. Sokat nézegettem a neten is képeket amelyek inspiráltak, így összeállt a fejemben a terv.
Mivel a nappali-konyhánk barna-lila-ezüst színben pompázik ezért itt is ezekből alkalmaztam.
A növény alapja csokibarna színű lett, amit fénylő ezüst dekorfestékkel kontúroztam.
Sajnos a képen ez abszolut nem jön át, de élőben nagyon szépen érvényesül az ezüst, ahogy megcsillan rajta a fény.


Virágmotívum lépcső fordulóba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése