2013. augusztus 13., kedd

Egy Tábla a tesóknak

Anett kért meg, hogy készítsek egy olyan MESÉS-Táblát, amelyen a 6 éves kislánya és a -5 hetes (vagyis szeptemberben érkező) kisfia neve is rajta van a kedvenc és a leendő kedvenc mesefigurákkal együtt.
Feladat teljesítve! :)
Nem mondom, hogy nem számított kihívásnak ez számomra, ugyanis több szempont miatt is nehéz volt 1 felületre tervezni a tábla tartalmát:
-két fajta mese világa
-különböző stílusú mesehősök
-sok figura, pici felületre
-egy kislány és egy kisfiú név
De szeretem a kihívásokat és igyekeztem tökéletesre valósítani a megálmodott képet! :)
Norina kedvencei a Monster High Barbie-k. Bevallom, ezelőtt nem találkoztam még ezekkel a Barbiekkal...Én még a régi vágású, jól fésült, szép arcú, szőke hajú, klasszikus báli ruhás Barbie-k világában nőttem fel :) De azt hiszem muszáj lesz megszoknom a miniszoknyás, kék bőrű, uszonyos figurákat is, mert hamarosan az én lányom is ezeket fogja nézni...
Azért megnyugodtam, amikor meglett az ellensúly, Bence anyukája által választott örök kedvenc Mici Mackó figurákkal :) Bár ez is csak biztos addig fog tartani, amíg Bence véleményét nem tudjuk kikérni :)
Persze nagyon örülök ennek a táblának, mert megmutathattam, hogy milyen az amikor két ellentétes világot kell közös nevezőre hozni és hogyan lehet egy testvérpárnak is közös mesés szoba táblája!
Remélem hagyományteremtő erővel bír majd, így ezúttal bevezetem a MESÉS-Táblát tesóknak :)

2 megjegyzés: