2017. július 20., csütörtök

A babák első ajándéka

Tudtad, hogy egy baba érkezésekor nem a ruhának és nem a baba játéknak örülnek a legjobban az anyukák?
Végülis logikus...hiszen amikor megérkezik a baba, általában már minden kelengyét beszerzett a kismama. Így vagy valami gyorsan fogyó eszközt (pelenka, popsi törlő, stb.) viszünk ajándékba, vagy valami olyan emléktárgyat, amire örökre szeretettel emlékeznek majd vissza a szülők is és később a gyermek is.


Miközben alkotok, rengeteg ötlet jut eszembe, milyen új és hasznos dologgal rukkolhatnék elő Nektek, ami az ajándékozásokat tehetné még felejthetetlenebbé.
De szortíroznom kell, mert ennyi mindent nem tudnék megvalósítani, ami persze nem is baj.
Főleg, ha itt vagytok Nekem TI, akiknek a fantáziája olykor határtalan :)

Érdekes, hogy a kis vállalkozásom indításának kezdetén nem tudtam, hogyan kommunikáljam felétek azt, hogy Tőlem valóban bármilyen elképzelést lehet kérni. Ha megosztottam egy munkámat, több bizonytalan kérdést is kaptam, hogy lehet-e más színnel vagy lehet-e más szöveggel, vagy lehet-e olyat kérni ami egy picit eltér a már meglévőtől. Én meg nem győztem bizonygatni, hogy valóban mindent lehet, és nem csak abban kell gondolkodni, ami már egyszer elkészült.
Legyen olyan ami még sehol sem volt! :)
De aztán rájöttem, hogy túl tág így a kör. Szűkíteni kell, hogy miből lehet választani, azért hogy valóban tudjunk választani :)
Viszont mostanában valami teljesen új hullám indult el...
A fantáziátok szárnyra kapott és sokszor olyan dolgokat kértek Tőlem, ami már az én  fejemben is járt egyszer, de tovább kellett engedjem idő hiányában.
Azt meg külön megtiszteltetésnek élem meg, amikor valami nagyon új, valami nagyon egyedi elképzelést bíztok rám. Hálás vagyok érte, hogy napról napra egyre több ilyenhez is van szerencsém.
Na de így, itt a lehetőség, hogy valóban megvalósítsam ezeket a szuper ötleteket!

Így született meg ez a mostani Baba-tábla is.
Tudtam, hogy szeretnék valami hasonlót, de annyi elképzelés járt ezzel kapcsolatban a fejemben, hogy azt sem tudtam, hol kezdjem. De Ti megoldottátok :)
Mostanában két, teljesen külön álló megkeresést kaptam azzal kapcsolatban, hogy fessek valami cuki kis táblát, ami egy életre szóló emlék lehet egy baba születésének alkalmára.
Mivel a legnépszerűbb termékem a Család-táblák, már egy jól bevált sémára készül, ezt a stílust szerettem volna átültetni erre a témakörre is.
Így készült el az első Baba-tábla, ami teljesen egyénre szabható, névre szóló, egyedi tartalommal megtöltött ajándék tábla lett. :)

És igen! Kérheted...
...más színnel is
...más formára is
...más méretben is
...más szöveggel is
...akár más mintával is :)
Baba-tábla


Ha érdekelnek a munkáim, kérlek kövess a facebookon vagy látogass el a weboldalamra.

Ha tetszett az írásom, oszd meg másokkal is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése