2013. március 28., csütörtök

Én is itt vagyok!

Hahó Bloggerek én is itt vagyok!
Sokáig idegenkedtem az efajta emberi megnyílvánulástól, mert buta mód, azt gondoltam, hogy azok az emberek szerkesztenek csak blogot akik nagyon ráérnek, nincsenek barátaik és jobb dolguk se minthogy saját kis életüket színesebbnél színesebb képekkel tarkítva próbálják maguk számára emészthetőbbé alakítani...DE rájöttem hogy ez valóban buta hozzáállás!
Lehet hogy vannak olyanok, akik a fenti elgondolás miatt hoztak létre egy új blog profilt, de a többség biztos hogy nem.
Nekem is csak egy alapos motiváció kellett és egy cél ami elvezetett idáig.
Most azt gondolom, hogy nem leszek az "a minden nap leírom mi történt velem" típus, de aztán ki tudja?
Az biztos, hogy elsősorban kisebb-nagyobb alkotásaimat szeretném közhírré tenni és megörökíteni e felületen, remélem sokkal több, mint kevesebb sikerrel :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése